Monday, April 13, 2009

Raluca L?z?ru? dezminte relatia cu Codin Maticiuc, aka Popone?

Despre Raluca L?z?ru? am mai scris:
Raluca L?z?ru? este genul de femeie care pune pe jar inima oric?rui b?rbat. A devenit cunoscut? în casa „BIg Brother”, celebr? în pictorialul realizat pentru revista iepura?ului cu papion ?i simpatizat? la pupitrul ?tirilor sportive ale Antenei 3. Nu mir? astfel pe nimeni c? admiratorii nu îi dau pace.

Bine, pe Raluca L?z?ru? nu o deranjeaz?. Nu de alta dar, în afar? de orice, este femeie ?i reprezentantele sexului frumos ador? astfel de gesturi, fie ele ?i f?r? finalizare. Bruneta are îns? un admirator de-a dreptul sârguincios. Pe principiul „perceverantes vincent”, misteriosul amorezat îi tot trimite prezentatoarei flori, în mod constant, de mai bine de un an de zile! Al?turi, bile?ele de amor. Pe care îns? nu se semneaz?, pentru a spori romantismul gestului.
raluca lazarut raluca lazarutraluca lazarutraluca lazarut

raluca lazarut raluca lazarutraluca lazarutraluca lazarut

Raluca recunoa?te f?r? jen? acest lucru. Ba chiar are ?i un „principal suspect”. „Am auzit ?i eu zvonuri conform c?rora cel care m? curteaz? este Codin, îns? nu am avut niciodat? aceast? certitudine, deoarece nu are curaj s? semneze felicit?rile. Primesc flori s?pt?mânal, înso?ite de bile?ele siropoase, precum: «E?ti atât de frumoas?, prietenul t?u este cel mai norocos din lume». De asemenea, într-o zi, o limuzin? care, din câte am în?eles îi apar?ine lui Codin, a venit ?i mi-a l?sat flori”, a declarat vedeta pentru cotidianul Click!.

Da, este vorba despre „acel” Codin! Sau „Popone?”, cum îi zice lumea. Acela?i b?rbat care a avut o rela?ie de - coinciden?? - chiar un an de zile cu sexoasa Anna Lesko, idil? terminat? recent. Fâstâcit, junele o cam d? în diverse: „Este adev?rat c? într-o vreme îi trimiteam trandafiri, dar acum nu eu sunt autorul”. Oricine ar fi, ve?tile nu sunt îns? deloc bune. Raluca L?z?ru? este luat?. Are o rela?ie serioas? cu Radu Brâncu?i, str?nepotul nimeni altuia decât al renumitului Constantin Brâncu?i.

Ori, între un urma? de sculptor ?i un „crai” de Doroban?i, alegerea este cam simplu de luat. „Sincer, nu m? intereseaz?, am o rela?ie serioas?, iar Codin nu e genul meu”, a conchis, sec, prezentatoarea ?tirilor sportive.























Raluca L?z?ru? - pozele din Playboy Romania




No comments:

Post a Comment