Friday, April 24, 2009

Calcio WAG: Cristina De Pin - Playmate Marzo 2009 Playboy

Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy
Cristina De Pin este o tân?r? de 27 de ani, "vânat?" de presa italian?. A ap?rut în Playboy ?i mai nou are o rela?ie cu Montolivo, coechipierul lui Mutu la Fiorentina.- il centrocampista della Fiorentina Riccardo Montolivo.

De?i este mai în vârst? cu 3 ani decât starul Fiorentinei, Cristina (27 de ani) pare s? se simt? în largul s?u în fa?a aparatului de fotografiat. Lucru pe care l-a ?i declarat recent: „Îmi place cariera pe care mi-am ales-o, aceea de model. Dac? Riccardo este un juc?tor extraordinar, m-am gândit c? trebuie s? fac ?i eu ceva în acest sens. Încerc s? fiu extraordinar? pentru mine, în primul rând ?i mai apoi pentru el”, a spus Cristina De Pin.

De la începutul lui 2009 n-a fost lun? în care presa din Peninsul? s? nu vorbeasc? despre frumuse?ea, bun?tatea sau talentul s?u.

Asta ?i pentru c? pictorialul din "Playboy" este înc? bine întip?rit în mintea celor care au avut pl?cerea s? r?sfoiasc? revista.

"Nici chiar un disc nu e mai rotund decât fundul meu", este una dintre cele mai prietenoase declara?ii ale Cristinei.

Întrebat? despre pozele nu prea cumin?i, ea zâmbe?te ?i nu crede c? ar avea de ce s?-i fie ru?ine de frumuse?ea ei. "Când am pozat pentru Playboy am lucrat cu profesioni?ti. A fost frumos ?i m-am distrat. Primul care mi-a f?cut complimente a fost tat?l meu", a dezv?luit Cristina De Pin.

Dar nu e chiar totul perfect: "Acum m? concentrez mai ales pe munca mea. Este adev?rat c? având lâng? mine un juc?tor faimos ies în eviden??, dar prefer s? separ via?a personal? de cea profesional?".

Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy Cristina De Pin Playmate Marzo 2009 Playboy

No comments:

Post a Comment