Wednesday, April 8, 2009

Scrisoarea lui Gigi Becali din arest

Draga mea familie, dragelor mioare,
Rog scuza?i-mi scrisul, c? e cam r?coare
?i-mi tremur? mâna? sufletul din mine?
N-am nici mas?, scaun? v? scriu stând pe vine.

Pac-pac, cum vede?i? zdren?ele mi-au tras-o!
Simt c?-s mic ?i negru, din Burkina Faso;
V?d, de dup? gratii, cum apune Soare,
R?zboinicul Luminii, încet, dar sigur, moare.

Stau ca un mielu?el în celul? strâmt?,
-Sup?rat îs Doamne?, un coleg îmi cânt?;
?i v? scriu cu dor, versuri ce-s de jale,
Plâng ca Parazi?ii? -Lacrimi ?i fecale?.

Plâng, c? nu e drept? Mare groz?vie?
Nu-n?eleg? de ce mi se-ntâmpl? mie?
Hahalere care m-au înc?tu?at,
Toate ?tiu prea bine c-au f?cut un blat.

Apelez la veri, surori ?i cumna?i,
Tot neamu` Becali, oi ?i avoca?i?
Face?i ce î?` face, c?-i pe banii mei;
Scoate?i-m? afar? dintre derbedei!

Iooo, Gigi Becali, sunt nevinovat,
C? pe pro?tii ?ia nu i-am sechestrat!
Papagalii dracu`? ho?i de meserie;
Ei în libertate? io fac pu?c?rie!

Pân-o fi s? ies, v? scriu în r?va?,
S?-mi aduce?i slan?, ceap? ?i un ca?,
C?-??tia bag?-n mine ceai ?i marmelad?
?i nu vreau stamina ca în jos s?-mi cad?.

Rog s? îmi aduce?i ?i-un televizor,
C?-s s?tul de table ?i privit în gol;
La barbut îs AS, i-am f?cut pe to?i?
Chiar de-am în celul? cei mai trei din ho?i!

Mai am o problem?, care m? cam doare,
Îi vorba de cele zece dragi mioare?
S? le-ave?i de grij?, nu uita?i de ele,
C-altfel ies de-acilea ?i da?i de belele.

Merge?i ?i la Athos, face?i rug?ciune,
Zdren?ele cu Dracu, Dumnezeu cu mine.
Pac-pac, asta-i tot, v? salut? Jiji;
Om cu steaua-n frunte? ?i în fruntea ligii!

No comments:

Post a Comment