Monday, April 20, 2009

Manchester United pierde la penalty-uri in fata lui Everton calificarea in Finala Cupei Angliei

Visul lui Sir Alex Ferguson de a realiza anul perfect s-a spulberat în semifinala Cupei Angliei. Manchester United a fost eliminat? de Everton, în semifinale, ?i nu mai poate cuceri toate cele cinci trofee pe care ?i le propusese.

Campionatul Mondial al Cluburilor, Cupa Ligii, Cupa Angliei, Premier League ?i Liga Campionilor. Acestea erau obiectivele la care visa Manchester United la începutul acestui sezon. ?i dup? ce primele dou? fuseser? bifate, toat? lumea a?tepta s? vad? dac? miracolul e posibil. Îns? în semifinalele Cupei Angliei Everton ?i arbitrul Mike Riley au distrus iluzia. Omul în negru n-a vrut s? acorde penalty pentru United în minutul 68, spre disperarea lui Ferguson.

Funda?ul forma?iei Manchester United, Nemanja Vidici, care a fost declarat cel mai bun juc?tor în partida cu Everton, pierdut? cu 2-4, dup? penalty-uri, în semifinala din Cup?, a afirmat c? echipa sa trebuie s? uite de e?ec ?i s? se concentreze asupra urm?toarelor obiective.

"Suntem dezam?gi?i pentru c? era un trofeu pe care am vrut s?-l câ?tig?m. Am jucat bine, am avut ocazii, dar s-a ajuns la lovituri de departajare, iar acolo este o loterie. Po?i s? câ?tigi sau s? pierzi. În Liga Campionilor am câ?tigat, dar nu s-a întâmplat la fel ?i acum. Trebuie s?-i felicit?m pe cei de la Everton. Eu m-am antrenat foarte bine pentru penalty-uri, am marcat, dar nu era vorba numai de mine. Echipa nu a câ?tigat. Trebuie s? uit?m acest meci, s? fim cât mai concentra?i asupra urm?toarei partide din campionat", a spus Vidic.

Tehnicianul Sir Alex Ferguson a dat vina pe terenul prost al stadionului Wembley ?i a criticat Federa?ia Englez? de Fotbal. "Am v?zut cum ar?ta gazonul în semifinala dintre Chelsea ?i Arsenal ?i nu îmi doream prelungiri. Ar?ta ca un burete ?i era foarte dificil s? controlezi balonul. S-a încercat ca gazonul s?-?i revin?, dar era mort. A trebuit s? folosesc mai mul?i juc?tori tineri ?i m? bucur c? le-am dat ocazia s? joace, era cel mai bun lucru pentru ei", a afirmat antrenorul lui Manchester United.

Finala Cupei Angliei va avea loc la 30 mai, între Chelsea ?i Everton, pe stadionul Wembley.

Manchester United a pierdut cu 2-4, dup? penalty-uri meciul cu Everton, scorul la finalul timpului regulamentar fiind egal, 0-0. Iat?, mai jos, loviturile de departajare:

No comments:

Post a Comment